2014. okt 24.

Kamu a koala!

írta: Zsolt Szilágyi
Kamu a koala!

 Már rég terjeng a neten egy igen elázott és mérges koaláról készült kép. (Nem, nem koala MACI, de nem feszegetem tovább a témát.  Néhány olvasóm szerint még mindig máglyahalált érdemlek a mosómedvés bejegyzésemért. Úgyhogy ezt vegyétek vezeklésnek. )

 Szóval többször belefutottam ebbe a fotóba, és éreztem hogy valami nem kerek de nem tudtam mi az. Mentségemre szóljon hogy nem töltöttem sok időt a kép elemezgetésével de aztán egy 9GAG bejegyzés rávilágított arra amit nekem már rég ki kellett volna szúrnom.

Ennek a lénynek szemfogai vannak!

koab.png

koavd.jpg

A koaláknak nincsenek szemfogai.

koagg.jpg

Én meg nem szúrok ki egy kutya fogsort egy növényevő erszényes szájában. Rövid sztori, de úgy érzem ki kell vennem az ÉSZ-t a blogom nevéből mert nekem nincs olyan. :)  (szarkazmus)

Szova' tisztelt Hölgyeim és Uraim mostantó a címünk Szabadtüdős Term___etbúvárok 

Szólj hozzá